Kreatywność i troska o planetę znalazły wspólną przestrzeń w konkursie "Dodaj Kolor!", który przeszedł do ekscytującego etapu głosowania. Spośród licznych zgłoszeń, komisja wyłoniła pięć projektów graficznych pralek – każdy z nich inspirowany ekologią oraz innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Teraz to internauci zadecydują, który z nich stanie się zwycięskim dziełem i zostanie przeniesiony na prawdziwą pralkę Amica.
Aby zagłosować, wystarczy zarejestrować się w programie "Moja Amica" i odwiedzić stronę konkursu www.amica.pl/dodajkolor, gdzie można ocenić najlepsze prace. Głosowanie potrwa od 12 listopada do 1 grudnia, a każdy głosujący otrzyma kod rabatowy na 15% zniżki do wykorzystania w sklepie internetowym Amica.
Najlepszy projekt zostanie przeniesiony na prawdziwą pralkę przez profesjonalną pracownię artystyczną, a końcowe dzieło trafi na licytację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Autor zwycięskiego projektu otrzyma nagrodę w wysokości 7 000 zł. To jednak nie koniec. Twórcy projektów, które zajęły drugie i trzecie miejsce, otrzymają nagrody w wysokości odpowiednio 4 000 zł oraz 2 000 zł. Całość projektu, łącząca ekologię, sztukę i społeczną odpowiedzialność, to szansa na realny wkład w troskę o środowisko i wsparcie potrzebujących.
Konkurs "Dodaj Kolor!" to wyjątkowa inicjatywa, w której każdy może wziąć udział i wesprzeć ideę zrównoważonego rozwoju – podkreśla Ewa Pęciak-Foltyńska, prezes Amica Handel i Marketing. – To szansa, aby pokazać, jak ważna jest teraz dla nas troska o ochronę środowiska, ale też wsparcie potrzebujących.
Wyniki głosowania zostaną ogłoszone 20 grudnia na stronie www.amica.pl/dodajkolor. Zapraszamy do udziału i wsparcia tej wyjątkowej inicjatywy – Twój głos może przyczynić się do zmiany na lepsze!
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najcenniejszych polskich marek, z prawie 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. W portfelu grupy znajdują się marki: Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia prawie 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na blisko 70 rynkach na świecie ok. 4 milionów urządzeń rocznie.