Każdy dzień to inna historia – Amica rusza z nową kampanią wizerunkową
Czy ponad 70 lat doświadczenia to dużo? Na pewno wystarczająco, żeby poznać, jak zmieniają się oczekiwania konsumentów względem sprzętu AGD. Wiedza zdobyta dzięki doświadczeniu oraz szeroko zakrojonym badaniom społecznym, w tym obserwacji uczestniczącej, i pogłębionym analizom, przysłużyła się twórcom nowej strategii komunikacji marki Amica oraz startującej kampanii reklamowej. ... Przejdź do publikacji Każdy dzień to inna historia – Amica rusza z nową kampanią wizerunkową
23.08.2018
Chłodne orzeźwienie z Amica
Gdy na niebie nie widać ani jednej chmury, a temperatury przekraczają 30 stopni chętnie sięgamy po rozmaite napoje, które mają ugasić pragnienie. Często wybierane słodkie gazowane napoje to jednak bardzo zły wybór. Co powinniśmy pić zamiast nich? Czy zalecane przez specjalistów 3 litry wody dziennie możemy jakoś urozmaicić? Oczywiście! Owocowe koktajle i świeżo wyciskane soki... Przejdź do publikacji Chłodne orzeźwienie z Amica
09.08.2018
Rozpoczyna się skup akcji własnych Amica S.A.
Od jutra do najbliższej środy (8 sierpnia br.) akcjonariusze Amiki mogą odpowiedzieć na ofertę zakupu akcji własnych, jaką na bazie stosownej uchwały Walnego Zgromadzenia wystosowała Spółka. Największy polski producent dużego AGD przeznaczył 30 mln PLN na skup 250 tys. akcji. ... Przejdź do publikacji Rozpoczyna się skup akcji własnych Amica S.A.
01.08.2018
AMICA FOR LIVING – NOWA ODSŁONA MARKI
Charakterystyczny prostokątny kształt logotypu Amica uległ delikatnemu zaokrągleniu oraz wzbogacono go hasłem „for living” – oto najbardziej zauważalne wizualne zmiany, jakie zaszły w znaku największego polskiego producenta dużego i małego AGD. ... Przejdź do publikacji AMICA FOR LIVING – NOWA ODSŁONA MARKI
30.07.2018
Zdrowe lody dla ochłody
Lato, niezależnie od tego, czy to najbardziej deszczowe, czy przepełnione palącym słońcem, zawsze kojarzyć się będzie z lodami. Co jednak zrobić, kiedy restrykcyjna dieta zakazuje tych kultowych smakołyków na śmietanie? A może wyeliminowałaś ze swojej diety cukier i rezygnujesz z podawania swoim dzieciom przetworzonych produktów ze słodzikami, konserwantami i utwardzanymi tłuszczami... Przejdź do publikacji Zdrowe lody dla ochłody
25.07.2018
Amica przeciw marnowaniu żywności
Nieprawidłowe przechowywanie – to główny powód, dla którego około 9 milionów ton kupowanej w Polsce żywności marnuje się i trafia do kosza. Dlatego też Amica we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności rozpoczyna kampanię „Przechowuję, nie marnuję!”. ... Przejdź do publikacji Amica przeciw marnowaniu żywności
11.07.2018