Polska z kraju wybitnie jednolitego pod względem etnicznym zmieniła się w zaledwie kilka lat w kraj różnorodny. Z kraju emigrantów staliśmy się krajem imigrantów. Osoby innej narodowości spotykamy każdego dnia, ale nie znamy ich, a brak wiedzy wywołuje u człowieka lęk, nieraz wrogość. ... ...
Największy polski producent AGD zamierza wejść do grona trzech największych wytwórców sprzętu grzejnego w Europie. Oprócz wzrostu mocy produkcyjnych w fabryce we Wronkach priorytetami programu inwestycyjnego o wartości 500 mln zł są automatyzacja i digitalizacja – program Amica 4.0, a solidne rezultaty finansowe trzech kwartałów 2019 roku stanowią dobrą bazę do realizacji celu... ...
3 638 810 złotych. Tyle brakuje do zebrania pełnej kwoty zapewniającej 5-miesięcznemu Alexowi powrót do zdrowia. Suma maleje z każdą chwilą za sprawą zbiórki organizowanej na portalu Siepomaga.pl, która została okrzyknięta największą w historii fundacji. ... ...
Organizacja “Kwiat Kobiecości” już po raz piąty rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną “Diagnostyka Jajnika”. Jej start zaplanowano na 14 listopada 2019 r. Tegoroczna edycja, pod hasłem: „#OBSERWUJ - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika!”, ma na celu zachęcenie kobiet do uważnej obserwacji swojego ciała i zmian w nim zachodzących. ... ...
Czy „dzień dobry” w windzie można uznać za poprawne relacje? Kto chętniej się integruje – młodzi czy osoby starsze? Czym różnią się relacje sąsiedzkie w Warszawie od tych w Poznaniu oraz tych w znacznie mniejszej miejscowości jaką są Wronki? Odpowiedzi na te i inne pytania pozyskali badacze z Instytutu Socjologii UAM na zlecenie firmy Amica. ... ...
Doniesienia na temat kryzysu klimatycznego dochodzą do nas z każdej strony. Naukowcy i ekologiczni aktywiści biją na alarm, a my nie możemy dłużej tego ignorować. Według danych Parlamentu Europejskiego z 2017 roku, jeden wyprodukowany kilogram żywności emituje do atmosfery średnio 4,5 kg CO2. ... ...