Baner Amica

Płyty indukcyjne Amica bez ryzyka. Promocja przedłużona o miesiąc

Amica przedłuża promocję na wypróbowanie bez ryzyka nowoczesnych płyty indukcyjnych z technologią HobControl Pro. Akcja kończy się 30 listopada 2024 roku. To doskonała okazja dla tych, którzy planują unowocześnić swoją kuchnię i poszukują urządzeń, które nie tylko ułatwiają codzienne gotowanie, ale także wprowadzają do niego nowy poziom komfortu i precyzji. ...

04.10.2024 05:30 Czytaj więcej
AMICA

Grupa Amica prezentuje długoterminową strategię 2024-2030+ „Back to Profitability”

Największy polski producent AGD zamierza powrócić na ścieżkę wzrostu skali biznesu i rosnących zysków, chce być również spółką dywidendową. Amica skupi się na rynkach europejskich oraz na asortymencie sprzętu grzejnego, a ważną rolę w efektywnym zrealizowaniu postawionych celów widzi w obszarach ESG. ...

27.09.2024 11:18 Czytaj więcej
Amica

Grupa Amica podsumowuje pierwszą połowę 2024 roku

Największy polski producent AGD, podobnie jak cała branża, odczuwał w pierwszym półroczu 2024 słabnący popytu konsumpcyjny na dobra trwałe w Europie. Ograniczyło to możliwe do osiągnięcia wyniki finansowe pomimo realizacji szeregu działań dostosowawczych i optymalizacyjnych. ...

27.09.2024 07:45 Czytaj więcej
Amica

Wspólnie POZmieniajmy 2024 – pracownicy Amica na rzecz zdrowia i zielonej przestrzeni w Poznaniu

19 września odbyła się druga edycja akcji „Wspólnie POZmieniajmy”, która ponownie zaangażowała społeczność Wielkopolski do wspólnego działania. W wydarzeniu wzięło udział 15 firm, 2 organizacje społeczne oraz Urząd Miasta Poznania. ...

23.09.2024 07:34 Czytaj więcej
AMICA

Mali ekolodzy w szpitalu: Amica przeprowadziła interaktywne warsztaty z ochrony środowiska

11 września w szpitalu na ul. Wrzoska w Poznaniu odbyły się interaktywne warsztaty ekologiczne dla podopiecznych. W wydarzeniu wzięło udział około 40 dzieci, które mogły na chwilę oderwać się od leczenia, dowiedzieć się interesujących rzeczy na temat prawidłowej segregacji odpadów i ekologii, a jednocześnie świetnie się bawić. ...

13.09.2024 09:59 Czytaj więcej

Nowa strategia

W nowej strategii misja Amiki zakłada oferowanie trwałych i niezawodnych sprzętów AGD z najwyższej jakości obsługą w celu ułatwienia codziennego życia konsumentom, respektując lokalne tradycje i dziedzictwo silnych lokalnych marek (Amica, Fagor, Gram, Hansa, CDA). Wizją Grupy Amica jest z kolei stanie się najbardziej rekomendowaną marką sprzętu grzejnego na kluczowych rynkach w Europie. Spółka zamierza skupić się na sprzedaży w krajach europejskich, przy czym planowany rozwój sprzedaży na poszczególnych rynkach geograficznych ma być realizowany w oparciu o dedykowane konkretnym obszarom strategie sprzedażowo-marketingowe. Amica opracowała strategię produktową i doświadczeń pozakupowych, aby wyraźnie zyskać w oczach europejskich konsumentów, a jednocześnie zidentyfikowała czynniki produktowe, operacyjne i finansowe, dzięki którym zamierza stać się preferowanym partnerem B2B.

01.10.2024 10:00
Zobacz wszystkie wideo
 AN 1794

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.