Amica

Co Polacy lubią w kuchni? Nowe badanie pokazuje, że chodzi o coś więcej niż jedzenie

Gotowanie i pieczenie coraz rzadziej traktujemy jak obowiązek, a częściej – jak sposób na bliskość, radość i chwilę oddechu. Z badania zrealizowanego przez SW Research z inicjatywy Grupy Amica wynika, że niemal połowa Polaków kojarzy te czynności z czasem spędzanym z rodziną, a prawie tyle samo – ze sprawianiem przyjemności innym. ...

09.07.2025 05:00 Czytaj więcej
AmiCare

Amica dba o zdrowie swoich pracowników. Darmowe badania i dostęp do opieki psychologicznej w ramach programu AmiCare

W Grupie Amica troska o pracowników to coś więcej niż hasło. Sukcesywnie rozwijany program AmiCare łączy profilaktykę zdrowotną, budowanie świadomości w kształtowaniu dobrych nawyków oraz wsparcie psychologiczne. ...

08.07.2025 10:22 Czytaj więcej
Amicis

20 lat Fundacji Amicis. Historia pisana dobrem

Założona we Wronkach w 2005 roku Fundacja Amicis od dwóch dekad niesie bezinteresowną pomoc dzieciom, osobom starszym, samotnym, a także tym, którym nie sprzyja los. W tym roku fundacja obchodzi jubileusz 20-lecia swojej działalności – to dobra okazja, by przypomnieć, ile można osiągnąć dzięki prawdziwej potrzebie serca, empatii, zaangażowaniu i współpracy. ...

25.06.2025 12:30 Czytaj więcej
Amica

Defibrylator dostępny dla mieszkańców Wronek – tu liczy się każda sekunda

Od teraz mieszkańcy Wronek mają łatwiejszy dostęp do sprzętu ratującego życie. Przy głównym wejściu do siedziby firmy Amica przy ul. Mickiewicza zamontowano defibrylator AED – dostępny całodobowo także dla lokalnej społeczności. ...

18.06.2025 07:13 Czytaj więcej
Amica

Nowa odsłona Zarządu Grupy Amica

Akcjonariusze podczas Walnego Zgromadzenia zdecydowali o powierzeniu funkcji Prezesa Zarządu Robertowi Stobińskiemu, podczas gdy ustępujący Prezes Jacek Rutkowski pozostaje związany z Amiką i będzie doradzał Zarządowi w kwestiach strategicznych. ...

16.06.2025 11:00 Czytaj więcej

Nowa strategia

W nowej strategii misja Amiki zakłada oferowanie trwałych i niezawodnych sprzętów AGD z najwyższej jakości obsługą w celu ułatwienia codziennego życia konsumentom, respektując lokalne tradycje i dziedzictwo silnych lokalnych marek (Amica, Fagor, Gram, Hansa, CDA). Wizją Grupy Amica jest z kolei stanie się najbardziej rekomendowaną marką sprzętu grzejnego na kluczowych rynkach w Europie. Spółka zamierza skupić się na sprzedaży w krajach europejskich, przy czym planowany rozwój sprzedaży na poszczególnych rynkach geograficznych ma być realizowany w oparciu o dedykowane konkretnym obszarom strategie sprzedażowo-marketingowe. Amica opracowała strategię produktową i doświadczeń pozakupowych, aby wyraźnie zyskać w oczach europejskich konsumentów, a jednocześnie zidentyfikowała czynniki produktowe, operacyjne i finansowe, dzięki którym zamierza stać się preferowanym partnerem B2B.

01.10.2024 10:00
Zobacz wszystkie wideo
 AN 1794

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.