#OBSERWUJ - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika!
Organizacja “Kwiat Kobiecości” już po raz piąty rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną “Diagnostyka Jajnika”. Jej start zaplanowano na 14 listopada 2019 r. Tegoroczna edycja, pod hasłem: „#OBSERWUJ - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika!”, ma na celu zachęcenie kobiet do uważnej obserwacji swojego ciała i zmian w nim zachodzących. ... Przejdź do publikacji #OBSERWUJ - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika!
14.11.2019
9 na 10 osób ceni sobie relacje sąsiedzkie
Czy „dzień dobry” w windzie można uznać za poprawne relacje? Kto chętniej się integruje – młodzi czy osoby starsze? Czym różnią się relacje sąsiedzkie w Warszawie od tych w Poznaniu oraz tych w znacznie mniejszej miejscowości jaką są Wronki? Odpowiedzi na te i inne pytania pozyskali badacze z Instytutu Socjologii UAM na zlecenie firmy Amica. ... Przejdź do publikacji 9 na 10 osób ceni sobie relacje sąsiedzkie
07.11.2019
Marnując jedzenie, niszczysz planetę
Doniesienia na temat kryzysu klimatycznego dochodzą do nas z każdej strony. Naukowcy i ekologiczni aktywiści biją na alarm, a my nie możemy dłużej tego ignorować. Według danych Parlamentu Europejskiego z 2017 roku, jeden wyprodukowany kilogram żywności emituje do atmosfery średnio 4,5 kg CO2. ... Przejdź do publikacji Marnując jedzenie, niszczysz planetę
29.10.2019
Nagroda w kategorii „Spółka Roku” dla Grupy Amica w konkursie „Diamenty Top Industry”
Kapituła konkursu „Diamenty Top Industry” przyznała Amice nagrodę w kategorii „Spółka Roku”. 23 października 2019 r. w hotelu Sheraton w Warszawie, podczas gali wieńczącej konferencję Top Industry Summit, nagrodę odebrał członek zarządu Grupy Amica Robert Stobiński. ... Przejdź do publikacji Nagroda w kategorii „Spółka Roku” dla Grupy Amica w konkursie „Diamenty Top Industry”
28.10.2019
„EkoMisja – nie marnuję!” – Amica i Banki Żywności edukują najmłodszych
400 lekcji o niemarnowaniu dla 20 000 uczniów z 200 szkół podstawowych, a także aktywne zaangażowanie 200 nauczycieli w ramach Szkolnych Klubów Niemarnowania – to cel programu edukacyjnego „EkoMisja – nie marnuję” Banków Żywności i marki Amica, który zaplanowano na lata 2019/2020. ... Przejdź do publikacji „EkoMisja – nie marnuję!” – Amica i Banki Żywności edukują najmłodszych
18.10.2019