„Przechowuję, nie marnuję!” – Amica po raz kolejny zwraca uwagę na problem marnowania żywności
Kilka ton kupowanej w Polsce żywności trafia co roku do koszy na śmieci. Spowodowane jest to przede wszystkim złym przechowywaniem produktów spożywczych. Dlatego Amica, producent lodówek wyposażonych w funkcje, które gwarantują, że w kuchni nic się nie zmarnuje, kontynuuje zapoczątkowaną w ubiegłym roku kampanię. ... Przejdź do publikacji „Przechowuję, nie marnuję!” – Amica po raz kolejny zwraca uwagę na problem marnowania żywności
01.07.2019
Drogie Panie, Wasze zdrowie! #ZDROWIEPAŃ – Gala Finałowa
W czwartek, 13 czerwca w Global Expo, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca X edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej "Piękna, bo Zdrowa". Inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 12 lat skupia się i zwraca uwagę na wciąż istniejący problem chorób ginekologiczno-onkologicznych wśród kobiet w Polsce. ... Przejdź do publikacji Drogie Panie, Wasze zdrowie! #ZDROWIEPAŃ – Gala Finałowa
18.06.2019
04.06.2019
Świetlica, dziecko lub pies, czyli co pomaga nam tworzyć sąsiedzkie relacje
93% Polaków deklaruje, że potrzebne jest utrzymywanie relacji z sąsiadami, a zaledwie 6% przyznaje, że nie ma ani jednego zaprzyjaźnionego sąsiada, zaś 82% badanych twierdzi, że w ogóle nie kłóci się z sąsiadami. ... Przejdź do publikacji Świetlica, dziecko lub pies, czyli co pomaga nam tworzyć sąsiedzkie relacje
24.05.2019
Akcjonariusze Amica S.A. wybrali Zarząd oraz Radę Nadzorczą, zatwierdzili dywidendę 4 PLN na akcję
Podczas obrad dzisiejszego Walnego Zgromadzenia Akcjonariusze Amica S.A. zdecydowali o składzie osobowym Zarządu i Rady Nadzorczej nowej kadencji, a także przychylili się do propozycji Zarządu w kwestii przeznaczenia łącznej kwoty w wysokości 30,1 mln PLN (tj. ... Przejdź do publikacji Akcjonariusze Amica S.A. wybrali Zarząd oraz Radę Nadzorczą, zatwierdzili dywidendę 4 PLN na akcję
21.05.2019
Odkryj kuchnię na nowo – rusza nowa kampania marki Amica
Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. ... Przejdź do publikacji Odkryj kuchnię na nowo – rusza nowa kampania marki Amica
20.05.2019