2693075

Amica wspiera poszkodowanych w wyniku pożarów i powodzi

W sytuacjach kryzysowych liczy się sprawna pomoc, dostosowana do indywidualnych potrzeb osób, które w wyniku katastrof tracą dorobek swojego życia. Grupa Amica, we współpracy z organizacjami pomocowymi i lokalnymi władzami, zaangażowała się w dostarczenie sprzętu AGD dla rodzin dotkniętych skutkami tragicznych wydarzeń w Polsce oraz Hiszpanii, gdzie znajduje się siedziba Electrodomésticos...

13.02.2025 06:00 Czytaj więcej
Dawid Kujaczyński

Amica wyróżniona w programie Supply Chain Designer

Dawid Kujaczyński, Supply Chain Planning Director w Grupie Amica, odebrał wyróżnienie w programie Supply Chain Designer, który nagradza najbardziej innowacyjne projekty w zakresie optymalizacji łańcucha dostaw. ...

27.01.2025 12:44 Czytaj więcej
Amica

Amica gra z WOŚP! Licytuj unikatową pralkę pełną kolorów

Grupa Amica po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tym razem na aukcję WOŚP trafi wyjątkowy egzemplarz pralki Amica, ozdobiony zwycięskim projektem z konkursu „Dodaj Kolor!”. Licytacja odbędzie się na stronie allegro.pl i potrwa do 10 lutego 2025 roku. ...

24.01.2025 12:14 Czytaj więcej
Amica

Życzenia świąteczne od Amica

Drodzy Klienci i Partnerzy, z okazji nadchodzących świąt składamy Państwu najserdeczniejsze życzenia. Niech ten wyjątkowy, świąteczny czas przepełnia ciepło, radość i spokój, a ostatnie dni roku 2024 będą okazją do odpoczynku, refleksji oraz tworzenia niezapomnianych wspomnień. ...

23.12.2024 06:30 Czytaj więcej
AMICA

Kolory, które inspirują – ekologia, kreatywność i wsparcie WOŚP z pralką Amica

Konkurs „Dodaj Kolor!” dobiegł końca, a internauci zdecydowali, która w najbardziej kreatywny sposób ukazuje interpretację pojęcia ekologii. Spośród wielu inspirujących zgłoszeń wybrano trzy najlepsze prace. ...

20.12.2024 06:00 Czytaj więcej

Nowa strategia

W nowej strategii misja Amiki zakłada oferowanie trwałych i niezawodnych sprzętów AGD z najwyższej jakości obsługą w celu ułatwienia codziennego życia konsumentom, respektując lokalne tradycje i dziedzictwo silnych lokalnych marek (Amica, Fagor, Gram, Hansa, CDA). Wizją Grupy Amica jest z kolei stanie się najbardziej rekomendowaną marką sprzętu grzejnego na kluczowych rynkach w Europie. Spółka zamierza skupić się na sprzedaży w krajach europejskich, przy czym planowany rozwój sprzedaży na poszczególnych rynkach geograficznych ma być realizowany w oparciu o dedykowane konkretnym obszarom strategie sprzedażowo-marketingowe. Amica opracowała strategię produktową i doświadczeń pozakupowych, aby wyraźnie zyskać w oczach europejskich konsumentów, a jednocześnie zidentyfikowała czynniki produktowe, operacyjne i finansowe, dzięki którym zamierza stać się preferowanym partnerem B2B.

01.10.2024 10:00
Zobacz wszystkie wideo
 AN 1794

W celu zachowania najwyższej jakości usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookies. Zmiany zasad korzystania z plików cookies można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Przeczytaj więcej o cookies.