Nowy rzecznik prasowy Grupy Amica
Maciej Krzysztoszek został nowym rzecznikiem prasowym i menedżerem komunikacji zewnętrznej Grupy Amica. W funkcji rzecznika zastąpił Zdzisława Wiese, który przez ostatnie osiem miesięcy łączył te zadania ze swoimi dotychczasowymi obowiązkami w dziale marketingu. ... Przejdź do publikacji Nowy rzecznik prasowy Grupy Amica
11.05.2021
Wiosenne gotowanie na żywo w mistrzowskim stylu
Tymoteusz Zimny, medalista Mistrzostw Europy do lat 20 w biegach sprinterskich, był gościem warsztatów kulinarnych marki Amica. Wspólnie z zaprzyjaźnionymi z marką szefami kuchni przyrządził lekkie, wiosenne menu, wykorzystując funkcje nowoczesnego piekarnika parowego FullSteam. ... Przejdź do publikacji Wiosenne gotowanie na żywo w mistrzowskim stylu
10.05.2021
Profesjonalne chłodziarki dla domowych miłośników wina
Piątkowy wieczór na tarasie, weekend we dwoje, rodzinne spotkanie okolicznościowe – na każdą okazję warto przygotować odpowiednie wino. Idealnie schłodzone i dobrane do potraw wszystkim sprawi przyjemność i dopełni smak serwowanych dań. Nie pozwólmy, by nasz błogi relaks został zakłócony przez nieodpowiednie przechowywanie wina! Wielofunkcyjne chłodziarki do wina marki Amica... Przejdź do publikacji Profesjonalne chłodziarki dla domowych miłośników wina
30.04.2021
Pralka jak marzenie. Nowa kampania wielofunkcyjnych sprzętów Amica
A gdyby istniała pralka, która spełni marzenia? Dopierze wszystko w krótkim czasie, również koce i pościele. Usunie drobnoustroje i roztocza z ubrań, skutecznie pozbędzie się sierści, sama będzie dozować detergent, a także umożliwi dodanie kolejnej porcji brudnego prania w trakcie jej pracy. ... Przejdź do publikacji Pralka jak marzenie. Nowa kampania wielofunkcyjnych sprzętów Amica
29.04.2021
Marka Amica i Fundacja Share the Care rozpoczynają kampanię “Wspólny dom = wspólne obowiązki”
Jak dzielić się domowymi obowiązkami, gdy nasze mieszkania zamieniają się w biura do pracy zdalnej lub nauki online? W natłoku spraw i niekończącej się listy zadań, marka Amica wraz z Fundacją Share the Care rusza z kampanią “Wspólny dom = wspólne obowiązki”. ... Przejdź do publikacji Marka Amica i Fundacja Share the Care rozpoczynają kampanię “Wspólny dom = wspólne obowiązki”
14.04.2021